Partnerközpont

3. ADMIN FELÜLET

3.1. FELHASZNÁLÓK
A Felhasználók menüpontban kilistázva tekinthető meg, illetve exportálható Excel táblázatba a teljes felhasználói tábor. Amennyiben több mint 500 felhasználó van, a teljes listát csak a táblázat alatt elhelyezett linken lehet elérni – így el lehet kerülni, hogy egy 5000-es listától mindig lelassuljon a böngésző. Ugyanez a megoldás található a tranzakcióknál is. A falhasználónévre kattintva tekinthető meg a profil, ahol módosítható a rang: Adminisztrátor, Felhasználó, Partner (amennyiben a Partner modul aktív), vagy Blokkolt. Utóbbi esetben nem léphet be az oldalra.

3.2. AJÁNLATOK
Itt listázható, illetve exportálható az összes ajánlat, valamint a hozzáadás is ebben a menüpontban történik. Ajánlat szerkesztéséhez a címére kell kattintani. A Permalink mező tartalma automatikusan frissül a cím módosításával, de kézzel is lehet módosítani, SEO megfontolásból (ezzel lehet majd az adott ajánlatra hivatkozni a későbbiekben: deal/permalink.html – FONTOS, hogy a permalink ne tartalmazzon szóközt és ékezetet!). Az ajánlat érvényességét egy naptárban lehet kiválasztani. Lehetőség van „jövőbe” indítani ajánlatot: ekkor nem jelenik meg addig, amíg érvényessé nem válik, így időzíthetőek az egyes ajánlatok. A rövid cím az ajánlat „házon belüli” megnevezése, tehát az admin felületen, pl. az ajánlatok listázásánál ez a cím fog megjelenni az ajánlat hosszú címe helyett. Lehetőség van válogatni az elérhető fizetési módok között. Erre például jótékonykodásnál lehet szükség, ahol a vásárlások nem termelnek bevételt – a bankkártya-elfogadó oldalak viszont kérnek jutalékot a tranzakciók után. A Minimum, Maximum vásárlási limitnél alapértelmezett érték a „0”, ekkor nincs minimum/maximum érték beállítva. Ha a Foglaló modul aktív, külön meg lehet adni a helyszínen fizetendő összeget is.
FONTOS, hogy ez esetben a teljes kupon árat NEM kell feltüntetni, csak a foglaló és a helyszínen fizetendő árat – a rendszer ennek a kettőnek az összegét fogja kiírni, illetve a százalékot is ebből az értékből fogja számolni. Ha például az eredeti ár 10Ft, a kedvezményes ár 5Ft, amiből 2Ft a foglaló és 3Ft a helyszínen fizetendő, akkor az adminfelületen csak az eredeti árat, a foglalót (mint Akciós ár), és a helyszínen fizetendő árat kell feltüntetni.

A helyszínnél a beváltóhely koordinátáit kell megadni, illetőleg üresen kell hagyni, ha nem értelmezhető helyszín az ajánlathoz (pl. webshop). Itt módosíthatóak a városok, a „Szerkesztés” linkre kattintva. „Minden várost”, „Országost” nincs értelme beírni, mivel a szoftverbe beépítve szerepel egy „gyűjtőváros”, amit kiválasztva az ajánlat minden felsorolásban szerepelni fog. Törléshez a város nevét üresen kell hagyni. A Kupon szekcióban állítható be a kupon érvényességi ideje, és mik a kupon felhasználási utasításai – ezek az adatok a kuponon fognak szerepelni. A Leírások alatt található az összes szöveges szerkesztő. Igény esetén a dobozokat át lehet nevezni, illetve hozzá is lehet adni továbbiakat. Az RSS adatok az oldal hírfolyamában fognak megjelenni, amire pl. a kupongyűjtő oldalaknak van szüksége. Ha a Keresőoptimalizálás modul aktív, itt lehet megadni a speciális, keresők számára elhelyezett tartalmakat. A META leírás az ajánlat fejlécében fog szerepelni, az egyéb hivatkozásoknál pedig az ALT és TITLE attribútumokat lehet módosítani (ezek fognak az oldalsó „További kuponok” szekcióban, illetve az ajánlatok listázásánál megjelenni). Lehetőség van

ajánlatokat kiemeltként kezelni: ekkor a jobb oldali lista tetején fog szerepelni, listázáskor is előre kerül, nagyméretű képpel, illetve ez az ajánlat fogja a látogatókat fogadni. A Képkezelés gombra kattintva lehet feltölteni képeket az ajánlathoz. A feltöltés után lesz lehetőség az átméretezésre: a képre kattintva, és az egeret húzva szaggatott vonallal jelenik meg a kivágandó rész (a kijelölés arányain nem lehet változtatni, ezek a dizájnban megszabott mérethez igazodnak). Amennyiben a kijelölt rész kisebb, mint amekkorára szükség lenne, a szoftver felnagyítja – ezért célszerű nagyobb területet kijelölni.
Készül egy bélyegkép (25 KB), illetve egy nagyobb változat (110 KB). Az eredeti fájl nem kerül eltárolásra, így nem gond, ha 2-3 MB méretű képek kerülnek feltöltésre, a szerveren nem fognak helyet foglalni. Minden ajánlathoz tartozik egy főkép, ami a listázásnál, illetve a jobb oldali panelen reprezentálja az ajánlatot. Amennyiben a Keresőoptimalizálás modul aktív, lehetőség van az egyes képek ALT attribútumát módosítani, ami az ajánlat megtekintésekor fog megjelenni. Lehetőség van az ajánlatok leírásába videót integrálni. Ehhez az adott videó EMBED kódját kell kimásolni (Youtube esetén a videó alatt Megosztás / Beágyazás), ami egy pár soros HTML kód – és beilleszteni az adott szövegdoboz forráskódjába. Ezt a szerkesztőléc jobb oldalán lévő kacsacsőrrel jelölt ikonnal lehet elérni. Figyelem: a videó nem alkalmazkodik a weboldal méreteihez, így előfordulhat, hogy szétcsúszik miatta az oldal! 3.3. KUPONOK Az ajánlatok menüpontban az egyes ajánlatoknál tekinthetőek meg a vásárolt kuponok. Exportálni lehet a kuponokat adminisztrációs célokra, illetve a partner számára. Utóbbi csak a vásárló nevét, és a kupon kódját tartalmazza, míg előbbi az összes adatot.
A felhasználó kuponjára rákerül egy egyedi ellenőrző kód, amiről a partner csak a kupon beváltásakor szerez tudomást, az adminisztrátor számára exportált kuponok mellett viszont szerepel. Ennek az ellenőrző kódnak a bemutatásával tudja igazolni, hogy valóban beváltotta a felhasználó a kupont. Amennyiben a Partner oldali felület aktív, az Ellenőrző kódot a saját felületükön keresztül adhatják meg. A partnereknek is szükséges regisztrálni az oldalon, majd ezt követően az adminisztrátor „partner” rangú felhasználóvá teszi őket. Ezt követően a partnerek (bejelentkezés után) a profiljukban lévő „Ajánlataim” linkre kattintva tekinthetik meg az ajánlataikat: státusz, illetve eladott kuponok száma. Utóbbira kattintva listázhatóak és exportálhatóak a vásárolt kuponok, illetve itt történik a kupon beváltása is – a Kupon és az Ellenőrző Kód megadásával. A vásárlók értesítése menüpontban e-mailt lehet küldeni az összes vásárlónak: pl. meghosszabbított kupon érvényesség, törölt ajánlat, stb. Lehetőség van kézzel kuponokat hozzáadni: ekkor csak a felhasználó azonosítóját kell megadni. A tranzakció átutalásos lesz, és egyből sikeresnek lesz könyvelve – tehát sehol nem lesz jelezve, hogy nem történt valódi kifizetés.

3.4. TRANZAKCIÓK
A tranzakciók kezelése menüpontban, a tranzakció azonosítójára kattintva, illetve az azonosítóra való kereséssel tekinthetőek meg a tranzakció adatai. Az azonosító tartalmazza az ajánlat, a felhasználó azonosítóját, egy időbélyeget, és egy véletlenszerű számot: így nem lehet két egyforma vásárlás, ugyanakkor az azonosító alapján is visszakereshető, hogy ki mit vásárolt. Kártyás fizetésnél semmi teendő nincs, átutalásosnál viszont az adminisztrátornak kézzel kell igazolnia, hogy a pénz megérkezett a számlára (a vásárló által megadott tranzakció azonosító alapján lehet beazonosítani a vásárlást). A „Megjött a pénz” gombra kattintva az ajánlat státusza „Sikeres” lesz. Amennyiben nem gyűlt össze a minimum vásárló, és lejárt az ajánlat, a státusza „Visszatérítésre vár” lesz. Ebben az esetben is kézzel kell igazolni, hogy az adminisztrátor visszautalta a felhasználónak a vásárlás összegét a „Pénz visszautalva” gombra kattintva. Ezután a státusz „Visszatérítve” lesz. Ha a felhasználó, vagy a megajándékozott nem kapta meg valamiért a kupont, vagy újraküldést kér, itt lehet elintézni. A következő CRON futáskor fognak kimenni a levelek. Amennyiben nem érkezik meg a pénz egy bizonyos határidőn belül, a „sztornózás” gombra kell kattintani, ezzel törlődik a kupon, és érvénytelenedik a vásárlás.
Kártyás fizetésnél semmi teendő nincs, átutalásosnál viszont az adminisztrátornak kézzel kell igazolnia, hogy a pénz megérkezett a számlára (a vásárló által megadott tranzakció azonosító alapján lehet beazonosítani a vásárlást). A „Megjött a pénz” gombra kattintva az ajánlat státusza „Sikeres” lesz. Amennyiben nem gyűlt össze a minimum vásárló, és lejárt az ajánlat, a státusza „Visszatérítésre vár” lesz. Ebben az esetben is kézzel kell igazolni, hogy az adminisztrátor visszautalta a felhasználónak a vásárlás összegét a „Pénz visszautalva” gombra kattintva. Ezután a státusz „Visszatérítve” lesz. Ha a felhasználó, vagy a megajándékozott nem kapta meg valamiért a kupont, vagy újraküldést kér, itt lehet elintézni. A következő CRON futáskor fognak kimenni a levelek. Amennyiben nem érkezik meg a pénz egy bizonyos határidőn belül, a „sztornózás” gombra kell kattintani, ezzel törlődik a kupon, és érvénytelenedik a vásárlás.

Belépés

Számos funkció csak regisztrált tagok számára vehető igénybe.

Elfelejtett jelszó

Új jelszó generálásához kérjük add meg a regisztrációkor használt e-mail címed vagy felhasználóneved!

Érvényes e-mail cím esetén az új jelszavad pillanatokon belül elküldjük!